Personlig træning


Kom i din bedste form hjemme i din egen stue eller have

Vil du ind i en god træningsrytme, optimere din form og have inspiration til hvordan du kan træne effektivt hjemme? Så book mig til et personligt  træningsforløb.

Vi træner 1:1 hjemme i din stue. En session varer 1 time. Du låner udstyr af mig og jeg skræddersyr et program til dig. Vi har en indledende konsultation hvor vi snakker om hvordan din hverdag ser ud, hvad dine mål og forventninger er, vi taler kost, søvn, restitution og hvad dit nuværende træningsniveau er.

Hvis du virkelig vil rykke og have maksimal effekt, har vi 2 ugentlige træninger sammen. Du kan også vælge at vi har 1 ugentlig 1:1 træning. Du får et program til de dage vi ikke træner sammen.

Der er fokus på styrke, teknik, coremuskulatur og cardio samt øvelser fra min 3D-træning.

Jeg tilrettelægger et forløb der passer til dine mål. Så nogle forløb er på 12 uger, men oftest 6-12 måneder. Det afhænger af dit udgangspunkt, udfordringer og mål. Inkl. er blodprøve og analyseomkostninger, hvis du ønsker at benytte mit tilbud om et Omega-3 kvalitetsprodukt (værdi 995 kr)

Priseksempel på 12-uger:
8.450 kr. (1.ugentlig træning), inkl. konsultation og blodprøveomkostninger
12.600 kr. (2 ugentlige træninger, 24 gange), inkl. konsultation og blodprøveomkostninger

NB. Ved hjemmetræningen udenfor 2700, 2720 og 2730 pålægges merpris til kørsel pr. gang. Det er også muligt at træne hos mig eller udendørs.


Makkertræning


Book et træningsforløb, hvor du træner sammen med en ven eller partner. En session varer 1 time. Her får du inspiration til hvordan I kan træne sammen og inkluderet er et træningsprogram og lån af mit udstyr til træningen. Der er fokus på styrke, teknik, coremuskulatur og cardio. Træningen foregår hjemme hos jer. Vi starter med en indledende konsultation, hvor vi taler om jeres hverdag, mål, forventninger, udfordringer, kost, søvn, restitution og træningsudgangspunkt.

Inkl. er blodprøve og analyseomkostninger, hvis du ønsker at benytte mit tilbud om et Omega-3 kvalitetsprodukt (værdi 995 kr pr. stk)

Priseksempel, 12 uger:

11.800 kr. (1 ugentlig træning), inkl. konsultation og blodprøveomkostninger
22.600 kr. (2 ugentlige træninger, 24 gange), inkl. konsultation og blodprøveomkostninger

NB. Ved træning udenfor 2700, 2720, 2730 tillægges et gebyr på kørsel pr. gang.


Mommy Power

Book et 12 ugers træningsforløb i jeres mødregruppe til at komme tilbage i god form. En session varer 75 min, så der er tid til amning og pusling uden stress. Der vil være fokus på bækkenbund, coremuskulatur, delte mavemuskler og vi bygger kroppen stille og sikkert op. Træningen foregår hjemme hos jer.  Inkluderet i prisen er lån af mit udstyr under træningen samt et hjemmetræningsprogram til de dage vi ikke træner sammen. Prisen gælder for maks 8 deltagere.

Jeg tilbyder også en blodprøve og analyseomkostninger, hvis du ønsker at benytte mit tilbud om et Omega-3 kvalitetsprodukt (værdi 995 kr. pr. stk)

Priseksempel, 12 uger:
18.000 kr. (for maks. 8 deltagere)

NB. Ved træning udenfor 2700, 2720, 2730 tillægges et gebyr på kørsel pr. gang.



Træningen er således optimal for dig der enten:


  • Trænger til at få kontakt med musklerne igen efter mange års løbe- eller ineffektiv holdtræning, hvor der ikke har været fokus på teknik
  • Trænger til at tabe sig lidt
  • Er blevet “blød” og bulet de forkerte steder
  • Har baller der “sover”
  • Vil have ballerne samlet op fra knæhaserne og styr på muffintoppen
  • Vil have strammet kroppen op
  • Har begrænsninger i bevægeapparatet eller smerter
  • Har en travl hverdag og ikke vil bruge utallige timer i et fitnesscenter på ineffektiv træning
  • Skal i gang med træning for første gang eller efter en længere pause
  • Har trænet i mange år, men gerne vil udfordres
  • Har været stresset og har brug for en blid opstart
  • Føler sig mentalt træt, udkørt og træt helt ind i knoglerne
  • Smerter i ryg/nakke/skuldre/hoved/(fyld selv ud)!

Jeg laver således træningsprogrammer til både nybegyndere og øvede og alle der indimellem.

Jeg tager udgangspunkt i DIG, i dine udfordringer, dine mål, forventninger, træningsniveau, skader, forcer, mm, som adfækkes på en indledende samtale. På baggrund af samtalen og nogle test, udarbejder jeg et personligt træningsprogram til dig.

Trænings­forløb


Minimal dosis, høj effekt

Jeg opbygger dit træningsprogram således, at der skabes en tilpas udfordring og progression i træningen, til at opnå den bedste effekt. Mine programmer har således en varighed på 20-30 min. pr. træning, præcis nok  til at opnå en optimal effekt uden at “brænde dit system af”.

Med dette miniamle træningsload har du energi og tid til at møde de udfordringer du også møder i hverdagen. Du behøver ikke at bruge 1-1½ time pr. træning i et træningscenter, for at opnå en effektiv træning. Medmindre du træner til noget helt specifikt. Kort, intensivt og koncentreret er mere effekfuldt og mindre stressende for kroppen end et langt, ukoncentreret og opslidende træningspas. Så hvis dit mål er en smertefri, stærk og bevægelig krop med overskud af energi og optimal forbrænding, så er korte, fokuserede træningspas optimale.

Du kan således nøjes med at træne 3-4 gange om ugen af 20 min. varighed og stadig opnå din drømmekrop. That´s it!

Jeg underviser mine private klienter efter principperne i Z-health, som er en hjerne- og neurologisk vidensbaseret træning. Her bruges nervesystemet til at genvinde kontrol over bevægeapparatet og skabe de optimale betingelser for en kraftfuld styrketræning.

En krop skal opbygges til at være stærk, så den kan modstå de udfordringer vi udsætter den for – om det er det stillesiddende arbejde eller det krævende OCR løb i weekenden. Jeg sørger for at træningen opbygges, så du får et stærkt fundament.

Det er essentielt at dit fundament er i orden, så du ikke begynder et bygge dit drømmehus på en bund af kviksand!

Derudover er en stærk og smidig krop vigtig for dit velbefindende. Hvis du vil have en stærk, mobil og aktiv alderdom, skal du arbejde på at have en stærk og mobil krop i dag!

kontakt  mig her

VIRKER DET?


Michaela, 48 år. Personlig træning

Da jeg besluttede mig for at begynde at træne hos Rikke, var jeg kørt fast i min egen træning. Jeg har 17 års erfaring som aerobic-instruktør og har selv styrketrænet i 25 år – så det var ikke, fordi jeg ikke vidste, hvordan man skal træne – troede jeg.

Det skulle vise sig at være lidt af en øjenåbner.

Bettina, 42 år. Personlig træning

En af de bedste beslutninger i mit liv er at kontakte Rikke og begynde på et personligt træningsforløb. Jeg har ikke kun tabt en masse kg og centimeter rundt på kroppen, men jeg har også fået mere energi i hverdagen og en stærkere krop, der kan klare meget mere. Mine spæningshovedpiner er forsvundet, og jeg har det generelt meget bedre.

BILLEDEGALLERI